Opera Carmen Delft

Veel gestelde vragen

Hieronder staan de meest gestelde vragen over het bestelproces via onze webshop. Heeft u zelf een vraag, kijk dan eerst hieronder of uw vraag er al tussen staat. Mocht u na het lezen van deze pagina nog met onbeantwoorde vragen zitten, kunt u contact met ons opnemen.

Hoe laat moet ik aanwezig zijn voor de voorstelling?

Wij verzoeken u vriendelijk een half uur voor aanvangstijd aanwezig te zijn.

  • 12, 14, 19 en 20 november: aanvangstijd 19:30, aanwezig 19:00.
  • 16 november: aanvangstijd 20:00, aanwezig 19:30.

Ik ben mindervalide en kan dus niet goed traplopen, maar ik heb geen rolstoelplaats nodig. Wat moet ik doen?

Wij raden u aan vroeg aanwezig te zijn, zodat u een plaats kunt kiezen zonder veel te hoeven traplopen. Lukt dit niet, dan kunt u contact met ons opnemen.

De voorstelling is uitverkocht, maar ik kan alleen op die dag. Wat moet ik doen?

Als een voorstelling uitverkocht is via deze website, kunt u kijken of Theater de Veste nog wel kaarten beschikbaar heeft. Indien de voorstelling daar ook uitverkocht is kunt u aan de deur wellicht nog Adventure Seats krijgen (kaarten met beperkt zicht). U kunt altijd contact met ons opnemen.

Hoe kan ik mijn toegangskaarten betalen?

In de webshop kunt u afrekenen via iDEAL. Met iDEAL kunt u eenvoudig in enkele stappen betalen. Alle grote Nederlandse banken zijn aangesloten op iDEAL.

Kan ik ook zonder iDEAL betalen?

In onze webshop kunt u alleen via iDEAL betalen. Er zijn ook kaarten verkrijgbaar via Theater de Veste of via de informatiebalie van het Aula congrescentrum van de TU Delft. Op beide locaties is het mogelijk zonder iDEAL betaling kaarten aan te schaffen.

Hoe ontvang ik mijn toegangskaarten?

Na betaling van uw kaarten ontvangt u een email. In deze email heeft u een overzicht van uw bestelling. Tevens bevat de email een ticket als bijlage. Dit ticket is uw toegangsbewijs. Print het ticket uit en neem deze mee.

Ik heb geen toegangskaarten ontvangen

Wanneer u een betaling heeft gedaan, maar geen ticket heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen. We zullen uw betaling controleren en een nieuw ticket toesturen.

Ik wil mijn toegangskaarten retourneren

Indien u reeds een bestelling heeft geplaatst en deze betaald is, kunt u contact met ons opnemen. Indien u contact met ons opneemt maximaal een week voor de voorstelling waarvoor u kaarten heeft gekocht, ontvangt u de kosten retour en wordt uw toegangsbewijs ongeldig gemaakt. Indien u minder dan een week van tevoren contact met ons opneemt, zullen wij proberen uw kaarten voor u door te verkopen aan de deur.